egy borzasztóan hasznos nap

Címkék: santiago couchsurfing

2010.02.07. 00:37

délben keltem, a lakásban sehol senki... fél hat körül megjelent juan. akkor kelt fel. 

nézegettem tovább lakáshirdetéseket, egyet fel is hívtam, az már elkelt, egy e-mailre válaszoltak, az meg csak 20-a után lesz szabad. hétvégén sajnos nem raknak fel újakat. 

jártunk boltban, egyébként semmi egész nap. illetve semmi látványos, de közben felvettem az otthoni tárgyaimat, írtam egy levelet a tanszékvezetőnknek szakdoga témában, ilyesmi. és holnapra megbeszéltem egy találkozót egy csajszival, így végre beszélek és találkozok valakivel juanon kívül. 

ja és este főztem paprikás krumplit. egész oké lett. most filmezünk az óriási tévéjén. 

az idő meg? egész nap borús és szitáló eső.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr921735409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása