ezek vannak

Címkék: egyetem lakás santiago

2010.06.07. 21:51

a rossz idő megérkezett. valamilyen fura oknál fogva senki se vitt esernyőt az egyetemre. én igen. hhá. persze gumicsizmát nem, úgyhogy lábilag jól megáztam. 

bementem az utolsó uncsi spanyol irodalomra. a mögöttem lévő lány konkrétan elaludt. szuszogott meg minden a padra dőlve. talán még a nyála is csorgott.

utána tanultam egy sort az esti vizsgámra. bementem a tanárhoz, aki csak ott próbálta igazából megérteni a helyzetemet, így majd csütörtökön vizsgázok. 

az egyetlen zh, amin részt vettem, nekem lett a legjobb a csoportban. azt hittem eddig, hogy nálam valami enyhébb pontozást használt (az egyetlen erasmusos), de megnéztem, és nem. konkrétan azt mondta, hogy "nagyon jó a nyelvtanom". portugálról van szó egyébként. kíváncsi vagyok, akkor milyen a többieké...

tegnap szivárgott a gáz, ma eljött megnézni a tulajnéni, megvolt a szokásos szóváltás. ugye megtart 75 eurót a kaucióból, javításokra meg ilyesmi. az ilyesmibe mi a számlaproblémákat is beleértettük. ő nem, úgyhogy miután kifizettük a megérkezett számlákat, még adjunk neki pénzt a júniusi fogyasztásra. hát a nagy lófaszt. mi is kifizettük az előttünk lévők nagy részét. más kérdés, hogy 120 eurós villanyszámlát csináltak, aminek állta a felét a tulajnéni, miután kisírtuk. azokból a 75 eurókból, amit az előzőek hagytak itt neki. 

jött ugye az új lakótárs, egy hónapra. tőle is szerette volna lehúzni a 75 euró pluszt. mondtuk, hogy na jó, most már tényleg elmehet a picsába, a marokkói sráctól már egyszer eltette ugyanezt zsebre. hihetetlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr272064211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása