az első nap

Címkék: santiago couchsurfing

2010.02.05. 21:43

jó sokáig húztam, hogy kimenjek, végül sikerült úgy négykor. kettőtől fél ötig úgyis szieszta van. vettem mobilt a yoigo nevű társaságtól, majdnem a legbénábbat (39 euró), 10 cent percenként a beszéd és az sms, ez tűnt a legjobbnak. más kérdés, hogy pl a movistar úgy számolja a tarifákat, hogy movistar, más társaságok és külön a legdrágább az enyém, de hát ez már nem az én problémám, ugye. ja és itt minden híváskor kell kapcsolási díjat fizetni, az összes társaságnál. nem kedves.

aztán elmentem megnézni egy lakást, ami viszonylag cuki, csak mint kiderült 23-ig nem lehet beköltözni, és nem is annyira olcsó, meg nincs is annyira közel az egyetemhez. az olasz srác szobáját láttam, először azt hittem, valami leszbikus lány lakik ott, tele volt ilyen dolgokkal, pl hatalmas dyke felirat az ablakon, de nem kérdeztem rá a miértre... 

egyébként meg néha sütött a nap, néha esett az eső, de folyamatos a nedvesség, cserébe rengeteg a zöld. és nagyon szép ez a város! ma nem fotóztam, de majd. iszonyú szép az óváros, és nagyon jók a parkok. 

kilenc körül értem haza kissé fáradtan, juan gyorsan összedobott egy vega vacsorát, kaptam egy bögre meleg kakaót és most pihi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr261732814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása