lakás update

Címkék: lakás santiago

2010.02.12. 15:49

szerdán mentem ugye megnézni két óvárosi lakást. helyileg nagyszerűek, de. 

az első szobán 170+rezsiért nem volt ablak. ablak kell. elég hulllaház hangulat, mert még a világítás is gyenge és hideg. aztán szerencsére mást választottak, meg én se tűntem feltétlen lelkesnek, nem is voltam az. itt tényleg csak az óváros volt pozitívum. 

a második lakás, mint kiderült, ugyanaz, ahol vera lakott két éve. ő szerette, én viszont belépve a lépcsőházból úgy éreztem magam, mint egy menekültszálláson vagy egy leánynevelő intézetben: ez egy 10 fős lakás, mindenki ott nyüzsgött, béna melegítőkben ücsörögtek az elektromos fűtőtestek mellett. elég kicsi szoba 190-ért (rezsivel). ja és a tulajnő láthatóan minden nap ott lóg, a lakók szeretik, de én már kinőttem a felnőtt felügyeletből, köszönöm.

tegnap egy lakást néztem meg, egy észt és egy finn csajszi lakik itt, az észttel beszéltem, és rettentően szimpi... két baj van ezzel a lakással: az egyik, hogy csak 27-én lesz szabad, a másik, hogy nincs fűtés. cserébe elég olcsó, kb 165 rezsivel, amibe belefér, hogy vegyek egy 20 eurós fűtőtestet. helyileg nem rossz, ablak van... 

ma egy tetszetős hirdetést se tettek fel, hétvégén pedig nem is fognak, úgyhogy - ha ők is úgy akarják - lehet, hogy maradok a finnugor lakásnál, addig meg maría befogad egy kis bérleti díjért cserébe, ha már juan majd ki szeretne dobni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr761752410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása