öt nap

Címkék: kaja egyetem santiago

2010.06.13. 02:39

és hat éjszaka, ennyi van még. még nem egészen fogtam fel, azt hiszem.

ádám délután biarritzban volt, holnap már biztosan ideér.

teknősre írtam tapaszról. voltunk ma is, picit kevésbé izgi. nem a legjobb helyen kellett volna kezdeni... 

portugál nyelvből hatost kaptam. 10-es skálán. 5 alatt számít bukásnak. nem tudom, a második vizsga hogy sikerült, de az első 9,5 volt, így aztán egész valószínű, hogy beleszámította a renitens kevesebbet vizsgázást. mindegy, a lényeg, hogy átmentem.

ma lefekszek három előtt. ígérem, hogy holnap tanulok. akár még futni is kimehetnék végre. a héten csak egyszer voltam. aztán majd úgyis megjön ádám, és nem lesz semmi az egészből (:

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr222077532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása