már csak egy hét

Címkék: kaja santiago

2010.06.10. 15:56

kedden már ötletem sincs, mi volt. egész nap esett, az tuti. ja és egész délután évával lógtam, este meg egy kis tapaszozás.

szerdán azonban nagyon hasznos voltam, bementem az egyetemre jegyzetekért a hétfői vizsgára, majd délután még futottam is. este két vacsizásra is hívtak: a galego nyelvórás csopitársak, hogy végre jöjjünk össze így együtt, meg laura, akinek szülinapja volt. először úgy terveztem, hogy mindkettőre benézek, de végül a galegósokkal kimentünk a városon kívülre egy nagyon galego kocsmába (ahol rajtunk kívül csak idős galego pasi vannak, olyan hely), így a másik elúszott. 

kár, hogy csak most verődtünk össze, mert tök jó hangulat volt. valahogy az általános társaságom hiába nagyon cuki, kicsit túl visszafogott, csupa csöndes lány. beteszek egy képet az este érzékeltetésére: 

először sikerült olyan helyen innom, ahol cuncában (kis fehér edénykék az asztalon) adják a bort. sorra fogytak az üveg házi borok, a kaját pedig pillanatok alatt eltakarítottuk. persze rengeteg hús meg két hatalmas tortilla, itt nem szaroznak holmi tengeri dolgokkal, növényekről meg aztán ne is álmodj. miután elfogyott a kaja, megérkezett két üveg kávélikőr, ami, azt kell mondjam, finom. 12-en voltunk összesen, fejenként 8,5 eurót fizettünk, ezért sikerült mindenkinek degeszre ennie és vidámra innia magát.

visszaindultunk az esőben santiba, sikerült még elcsípnem laurát és átadni az egész este őrizgetett virágot neki. még egy darabig lógtunk a casa das crechasnál, majd 2kor hazaindultam. 

ma jelentkeztem két további melóra (még egy hostel meg egy nyelviskola), most pedig elmegyek vizsgázni. természetesen esik és hideg van. kabátban járni júniusban, pff.

holnap hazamegy éva, én meg ittmaradok egy tapaszfesztivállal egy városban. durva lesz. szerencsére már vannak jelentkezők társaságnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr312071879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása