azóta

Címkék: lakás santiago

2010.06.05. 16:34

ez a hét nagyon hipp-hopp eltelt, biztosan azért is, mert egy estét nem santiban töltöttünk.

szerdán kis tapaszozás, majd christáékkal elmentem a casa das crechasba, ahol szerdánként mindig egy lokális zenekar játszik tradicionális zenét. nagy kelta nyúlás persze ez is. duda, hegedű, stb, elég jó hangulatot csinálnak, dugig van mindig a hely. 

csütörtökön fogalmam sincs, mi volt. voltam futni. 

pénteken szintén voltam futni, majd megnéztük a középkori vásárt az óvárosban. persze nincs benne semmi középkori, mint általában az ilyen vásárokban. sandrával teljesen elbűvölt minket a szalámis stand, így vettünk is fejenként három-három rúd szalámit. én egy diós, egy kecskesajtos és egy hamus darabot. futottak még: boros, likőrös, fügés, áfonyás, rokfortos, harmadik fajta sajtos, bikából készült, kacsából készült, zöldfűszeres, paprikás, borsos, olívabogyós, füstölt... szerencsére kóstoló is volt, hehe. 

beültünk még ide-oda a péntek esti tömegben. most voltam először a trafalgar, másik nevén tigre nevű helyen. semmi különös, elég kis lepukkant kocsma, nagyon olcsó a bor. a különlegessége, hogy tapaszként mindig fekete kagylót adnak csípős szósszal. elég király. asszem, a mellette levő, orella (=fül) nevű helyen meg mindig disznófület adnak, de ezt nem teszteltük. 

ma piacon voltam, vettem borzasztó drága, de nagyon finom görögdinnyét (próbálkoztam már olcsóval, de nagyon nem volt jó), így aztán reggelire egy nagy tál felkockázott görög- és sárgadinnyét ettem. 

megjött az új lakótárs, cátia. portugál, de apukája galego, anyukája meg venezuelai, a tesója pedig angolában dolgozik. ő meg santiban tanul az orvosin, de amúgy portóban lakik, míg a szülei vigóban laknak meló miatt. igen, nem egyszerű. idén nem nagyon járt órára, úgyhogy csak vizsgákra költözik megint santiba. szimpi csaj, de nálunk egy picit puccosabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr512058818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása