lakáshelyzet

Címkék: lakás santiago

2010.02.10. 12:52

reggel sms ébresztett: "nagyon sajnálom, de a lakótársam kiadta másnak a szobát." ez azok után, hogy két napig arra vártunk, hogy ő megbeszéljen engem a lakótársával, kicsit gyanús, de mindegy, tapintatos "nem téged választottunk". 

egy pillanatra elszomorodtam, de aztán a hirdetések hatására új erőre kaptam, délután megyek nézni két lakást, mindkettő abszolút óváros, tök jó helyeken vannak. az egyik nem túl olcsó, de nem is vészesen drága (170 plusz rezsi), a másik viszont nem sok jóval kecsegtet, ugyanis a tulajnő nem árulta el az árát, majd csak ha megnénztem. arra, hogy "akkor bizonyára drága", azt mondta, hogy "ebből még sosem volt probléma". haha. akkor miért nem mondja meg, nem igaz?

közben e-mailben is kaptam fotókat egy szobáról, ami sajnos nincs ennyire jó helyen, és szintén nem túl olcsó (200 rezsivel), de még kibírható. viszont iszonyú jól néz ki a szoba, ráadásul nagy az ágy. a helyen kívül a másik bibi, hogy egy párral kell együtt lakni, gyertyát tartani pedig nem szeretek, viszont legalább meleg pár (-;

na szóval délután két lakásvizit, stay tuned. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr351745330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása