ma még _ennyi_ minden történt

Címkék: kaja santiago

2010.05.14. 04:34

a vacsi szuper volt, tényleg paprikáskrumplit főztünk, és életemben először viszonylag meg voltam elégedve a galuskámmal, bár még így se volt olyan anyu-féle (: rengeteg paprikát raktunk bele, így még az se volt gáz, hogy a kolbász kimaradt. az is kiderült, hogy éváék nem esznek paprikáskrumplit, így végig a krumplistészta volt a fejében, amikor én az előbbiről beszéltem. (persze mi otthon ugye paprika nélkül csináljuk a krumplistésztát...) és megtudtam azt is, hogy ők reggelire esznek lecsót. 

főzés előtt még futottam egy kicsit, bizony. bár többet ültem a domboldalon a füvön napozva, nyújtást imitálva, mint amennyit valóban futottam, de jól esett kicsit nem fázni végre (: a futás nem is ártott, amennyit utána enni kellett...

jó hír: ma újra elkezdett működni a kamerám, bár bálint+maresz nem láttak engem, de már legalább én láttam magam, tehát most már nem a hardverben a hiba.  

jó hír 2: németh ádi tervezgeti, hogy esetleg kistoppol santiba. remek lenne!

az este nemzeti jellege miatt feljöttek a magyar zenék is, amit nyilván senki sem ismer. próbáltam a szomorú vasárnapot, de azt se. cserébe most már a sokadig verziót hallgatom a youtube-on, még jó, hogy ez épp nem egy instabilabb napom (:

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr112001731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása