elmentem az orvoshoz, aki viszonylag hosszas vizsgálódás után annyit tudott mondani, hogy ez nem túl tipikus, elküld bőrgyógyászhoz. az adott intézetben decemberre tudtak volna időpontot adni (muhaha), úgyhogy felhívott egy másikat, ahol hétfőn fogadnak. onnan meg majd rohanás a reptérre. 

ha már a környékben jártam, beugrottam al alcampóba (auchan), mert csak itt lehet kapni olyasmi elvajasodott sajtot, mint amilyet portugáliában ettünk, és hát arra mindenképp szükség lesz. sikerült elköltenem egy vagyont, mert ráadásul útbaesett egy zara is mellesleg. de ott költöttem kevesebbet, pedig vettem szandált és két szoknyát. na hát igen. én és a kaja. de hát akciós volt a bio kecskekefír és a bio kecskesajt is (: meg napkrémet is kellett venni, ha már ekkora nyár van, és ha már strandra megyünk a hétvégén (:

érdekesség a margó legszélére: már réka is panaszkodott erre, de valóban, spanyolországban nem túl elterjedt a stiftes dezodor, csak a golyós meg a fújós. de azért sikerült vennem azt is. 

ja és az éjjel már nyitott ablaknál aludtam. ami nagyon romantikusan hangzik, nyár van meg minden, de igazából túl zajos. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr132015445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása