nyáháár

Címkék: egyetem santiago

2010.05.18. 20:09

hát, ez tényleg egy hasznos kis nap volt, még a zh-ból se lett nagy para, mert az egyik felét nem írtuk meg, a másik feléből meg valamennyit tudtam. és beszéltem a tanárral, aki kb azt mondta, hogy azt csinálok és akkor, amit és amikor akarok, ha már erasmusos vagyok, és nem para, ha nem vizsgázok akkor, amikor a többiek. 

holnap kénytelen leszek megint korán kelni, mert 10.45-kor személyesen is megtapasztalhatom végre a spanyol egészségügyi rendszert, a gyógyszertárból ugyanis elküldtek az orvoshoz. ja mert ha még nem mondtam volna, lassan két hónapja van egy csúnya, dagadt, fájós ujjam, és nem igazán akar elmúlni. biztos antibiotikumot fogok kapni, nagyon örülök. 

a turistásabb helyeken már nincs szemét, remélhetőleg pár napon belül az egész város helyreáll, és ez nem csak a sztrájk alatti "servicio mínimo". 

ma már olyan igazi izzadós nap volt, mi lesz itt hétvégén, 30 fokban? (:

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr562013798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása