madrid

Címkék: madrid

2010.02.04. 17:08

madridban minden oké volt, cuki olasz lányok jöttek elém a tribunalhoz, aztán a lakásukban megismertem még pár embert (olasz-mexikói-brazil), főztek tésztát, majd elmentünk chupiteríába, ahol szerda örömére egy euró volt a chupito (feles), én kettőnél megálltam, chupitók számát és az órát tekintve is, de a hostom négy körül jött haza, és hat pohár után nem számolta. folyamatosan áradozott nekem az erasmus-lét remekségeiről, és hogy mennyire fogom élvezni, meg hogy ezt senki nem értheti meg, aki még nem volt benne. 

az mindenesetre megfogalmazódott a fejemben, hogy már öreg vagyok én ehhez, salamancában hat éve még én is azt játszottam, hogy hetente 2-3-szor buli, de a tegnapi este után az van bennem, hogy jó, igen, cuki ez a sok külföldi, mindenki nagyon szereti egymást, de azért a barátságok többsége igencsak felszínes, egy ilyen bulizás meg igencsak üres és ismétlődő tud lenni, pláne egy kisvárosban. na mindegy, azért persze  jó lesz nagyon minden, csak igyekszem majd tartalmasabb programokat és embereket találni... már attól hülyét kaptam, hogy sorra kellett az ölelkező csoportképeket csinálni a kocsmában... és persze már fel is tették a facebookra őket. 

madridról még annyit, hogy most egy olyan szimpatikus negyedben sikerült lakni (a chueca, persze, haha), ahol elmúlt a fejemből a "madrid tök uncsi, egyszerűen csak nagy" gondolat, valójában tök sok jó hely, épület, bolt, akármi van.

és - tadam - még mindig csak egy euró egy metrójegy, amivel át lehet szállni, és persze az egész várost behálózza a metró, úgyhogy a bkv mondjon le. a reptérre is csak 2 euró kimenni, persze végig metróval, otthon meg egy metró-busz kombó mennyi is? 640 forint? 

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckyeahsantiago.blog.hu/api/trackback/id/tr591729700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása